Последовательность. Порядочность. Профессионализм.

Понад 45 тисяч гривень повернуто дніпропетровцям з початку року за неякісні товари та послуги.

  • Понад 45 тисяч гривень повернуто дніпропетровцям з початку року за неякісні товари та послуги. Про це під час прямої телефонної лінії повідомив начальник управління з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради Юрій Кіслейко. «За цей період до нашого управління надійшло близько 250 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх прав як споживачів, спеціалісти нашого управління також надали 1 тисячу 100  телефонних консультацій», – зазначив Юрій Кіслейко. За його словами, усі звернення від мешканців узагальнюються і аналізуються. Найчастіше містяни скаржаться на металопластикові конструкції – 20% звернень, 15 % від загальної кількості скарг припадає на електроприлади,13% -  на мобільні телефони, така ж кількість – на продукти харчування, 12 % – на сервісні центри, 10 % – на меблі , стільки ж на Інтернет- магазини,  5 % – на взуття. За словами начальника управління, у порівнянні з минулим роком, значно збільшилась кількість скарг на продукти харчування, сервісні центри та Інтернет-магазини. Юрій Кіслейко вкотре закликав мешканців міста зберігати чеки та гарантійні талони на придбані товари, оскільки лише за наявності цих документів можна отримати компенсацію за неякісний товар чи послугу. «Особливо уважно слід читати договори  про надання будь-яких послуг, оскільки часто трапляється, що при замовленні металопластикових конструкцій клієнту називають низьку ціну, щоб його заманити, а при замірі замовник дізнається, що доведеться сплатити набагато більше. Буває й так, що замовник обрав матеріал, з якого йому мають виготовити металопластикову конструкцію, проте отовий виріб йому привозять зовсім з іншого, більш дешевого матеріалу», – додав Юрій Кіслейко. Він також звернув увагу дніпропетровців на те, що готуючись до зими, слід віддавали свої речі лише до перевіреної хімчистки.  При заповненні бланку на чистку одягу необхідно вказати ціну речі, колір, розмір та ін. Не зайвим зробити фото, на якому буде видно колір та стан одягу, що здають у хімчистку, бажано також зробити заміри речі та прописати їх у бланку-замовлення.

    У разі придбання неякісного товару потрібно звернутись до магазину, у якому його купили та написати заяву, зазначивши всі  недоліки товару. Якщо там відмовили у його обміні або ремонті, слід  звертатись до управління з питань захисту прав споживачів за телефоном 379 – 08 – 79, або за адресою вул. Високовольтна, 14 з 10.00 до 17.00

    08.10.2014, 15:41