Последовательность. Порядочность. Профессионализм.

Понад 20 тисяч гривень повернуто з початку року мешканцям міста за неякісні товари та послуги.

  • Понад 20 тисяч гривень повернуто з початку року мешканцям міста за неякісні товари та послуги. Про це повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. З початку року до управління надійшло 86 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх права як споживачів. Всі звернення розглянуто та надано консультації згідно  з чинним законодавством. За телефоном надано майже 1 тисячу консультацій. З усіх скарг, які надійшли 57% стосувалося  якості непродовольчих товарів, а саме мобільних телефонів, меблів, побутової техніки, взуття,  28%  –   послуг з виготовлення  на замовлення металопластикових вікон та  їх установки, лише 3 % звернень стосувався продовольчих товарів, зазначають в управлінні.

    На сьогодні фахівці управління  перевірили 50 підприємств на дотримання правил торгівельного обслуговування населення. Під час зазначених інспекцій перевірено  товарів майже на 250 тисяч гривень. За результатами цих перевірок надано 20 приписів щодо  порушення Закону України про захист прав споживачів, додають в управлінні.
    В управлінні закликали мешканців міста зберігати чеки та гарантійні талони на придбані товари, оскільки лише за наявності цих документів можна отримати компенсацію за неякісний товар чи послугу. У разі придбання неякісного товару потрібно звернутись до магазину, у якому його купили та написати заяву, зазначивши всі  недоліки товару. Якщо там відмовили обміні неякісного товару або у його ремонті, слід  звертатись до управління з питань захисту прав споживачів за телефоном 379 – 08 – 79, або за адресою вул. Високовольтна, 14 з 10.00 до 17.00.

    28.04.2014, 14:12