Последовательность. Порядочность. Профессионализм.

Майже 20,5 тисяч звернень громадян надійшло до міської ради з початку року, це на 6 % менше, ніж за аналогічний період минулого року.

  • Майже 20,5 тисяч звернень громадян надійшло до міської ради  з початку року, це на 6 % менше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомили у відділі з організації роботи зі зверненнями громадян Дніпропетровської міської ради. Найбільше – 18% звернень отримано від мешканців Бабушкінського району, найменше 5 %– від жителів Самарського району. 56 % звернень стосуються комунальних питань, при цьому у відділі з організації роботи зі зверненнями громадян зазначають, що порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з цих питань зменшилась на 18%. На 50 % поменшало звернень стосовно зв’язку,  на 27 % – щодо землекористування, на 23% – транспорту, на 15 % – освіти, на 9 % – здоров’я. У той же час на 39 % збільшилась кількість звернень щодо соціального захисту (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій), на 12 % – стосовно житлових питань, на 5 % – торгівлі, зазначають у відділі.

    У відділі наголошують, що до керівників міськради можна  звертатись як письмово так і під час особистих прийомів. Їх графік розміщений у відділі прийому громадян та на офіційному сайті міської ради, уточнити дні прийому можна і за телефоном 744-62-94. Письмові звернення можна надіслати на електронну адресу zvernennya@miac.dp.ua або через пошту за адресою, просп. К. Маркса, 75, к 108. З початку року на особистому прийомі керівництвом міста було прийнято 690 відвідувачів, з них на виїзних прийомах – 87.

    Продовжує свою роботу і пряма телефонна лінія «Міська влада на прямому зв’язку», яка працює щосереди. За 9 місяців цього року на цю телефонну лінію надійшло 220 дзвінків від мешканців міста, на всі звернення надано відповіді.

    17.11.2014, 12:18