Последовательность. Порядочность. Профессионализм.

25 тисяч гривень повернуто з початку року мешканцям міста за неякісні товари та послуги.

  • 25 тисяч гривень повернуто з початку року мешканцям міста за неякісні товари та послуги. Про це повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради. На особистий прийом до фахівців управління щодо захисту своїх споживацьких прав звернулось понад 90 громадян, 120 консультацій надано телефоном.  До управління надійшло 15 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх права як споживачів, більшість з них стосувалися металопластикових конструкцій, взуття, прикрас тощо. Всі звернення розглянуто, надана допомога та консультації згідно з чинним законодавством . В управлінні нагадують, що у разі придбання товару неналежної якості споживач у першу чергу повинен звернутися з заявою до продавця. Заяву треба мати у двох екземплярах, оскільки перший – передається безпосередньо продавцю, другий – залишається у споживача. На екземплярі заяви споживача продавець повинен проставити поточну дату та зробити відповідну відмітку про те, хто саме прийняв заяву. Далі протягом 14 днів підприємець має право на розгляд заяви споживача та надання письмової відповіді або вирішення питання по суті звернення. Якщо підприємець відмовляється приймати заяву, споживачу слід звернутись до управління з питань захисту прав споживачів, за адресою: вул. Високовольтна, 14. Прийомні дні: вівторок, четвер з 9-00 до  17-00. Перерва: з 13-00 до 13-45. Телефон – 379-08-79.

    06.02.2015, 15:05