Последовательность. Порядочность. Профессионализм.

13 тисяч 445 звернень громадян надійшло до міської ради за перше півріччя поточного року, це на 7 % менше, ніж за аналогічний період минулого року.

  • 13 тисяч 445 звернень громадян надійшло до міської ради за перше півріччя поточного року, це на 7 % менше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомили у відділі з організації роботи зі зверненнями громадян Дніпропетровської міської ради. Найбільше – 18% звернень отримано від мешканців Бабушкінського району, 14% – АНД району, найменше – від жителів Самарського району (5% від загальної кількості звернень).

    57% звернень стосувалися комунальних питань, але у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року кількість таких звернень зменшилася на 17%. Окрім того, на 40% зменшилася кількість звернень з питань зв’язку, на 37% – землекористування, на 24% – охорони здоров’я, на 20% – освіти. Натомість на 28% збільшилась кількість звернень щодо соціального захисту (надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій). На рівні аналогічного періоду минулого року залишилась кількість звернень щодо транспорту, торгівлі, фізичної культури та спорту, зазначають у відділі.

    За вказаний період  керівники міської ради провели 85 особистих прийомів громадян, з них 24  виїзних. Продовжує працювати також гаряча лінія «Міська влада на прямому зв’язку», на яку надійшло 170 дзвінків дніпропетровців.

    Звертатись до керівників міськради можна як письмово, так і під час особистих прийомів. Графік особистих прийомів керівників розміщений у відділі прийому громадян та на офіційному сайті міської ради. Записатись на особистий прийом можна за телефоном 744-62-94.

    18.07.2014, 15:24